2011. november 1., kedd

The future

Sziasztok! :)
Gondoltam így válaszolok a kommentárokra, amiket írtatok nekem. Ezt nagyobb eséllyel olvassátok. Először is köszönöm szépen, hogy írtatok. :)
Másodszor: Ennek a történetnek ezzel vége lesz. Sajnálom! Nagyon szeretem a fanficeket. Sokat köszönhetek ennek a történetnek, Lucynek és a többieknek. Sok barátot szereztem, és függővé tett...
Sokat írok, de most már saját történeteket. Nagyon a szívemhez nőtt, és nem fogom törölni a blogot. Kitudja talán egyszer még újra írok róluk történeteket. De jelen pillanat más terveim vannak.
Jelenleg van egy másik sztorim, ami még fut, és fog is egy darabig. Remélhetőleg ha annak vége, el tudom kezdeni feltenni azt, amit most írok.
Szóval az írásaimat továbbra is megtaláljátok a neten. De már nem Stephenie világát szeretném tovább építeni, hanem a sajátomat. Teljesen saját szereplőkkel, élményekkel. Persze azokból a dolgokból, amiket a Nagy választás írása során megtanultam, megtapasztaltam fel fogok használni.
Továbbra is olvasom a blogokat, amiket eddig. Remélem nem haragudtok ezért, de egyszer minden véget ér. Most ezt is lezárom, de kezdek valami mást. :)
De még van egy fejezet! :D :)
Szeretlek titeket!:)
Puszi! :)
"Nincs rosszabb érzés, mint mikor búcsúzni kell. Megköszönni, lezárni, elválni majd elbúcsúzni. Nem lehet mit mondani. Nézel okosan, és csak azt várod, hogy mondjon valaki valamit. Valami szépet. Valami jót. De erre nincsenek szavak."
/George Matthew Adams/

Egy kis összegzés:  

  •  I. rész 46 fejezetet élt meg
  • II. rész 46 fejezet + 1 előszó és 1 utószó
  • III. részben 36 fejezetet tudtam teleírni
  • A blogot 2010. január 29-én nyitottam
  • Az első fejezet 2010. jan. 30-án került fel
  • Az utolsó fejezetet 2011. nov. 12-én olvashattátok először
  • = Vagyis nem egészen két év alatt írtam meg a trilógiát a biztatásotokra 
  • 29 díjjal jutalmaztatok(ha jól számoltam:P)
  • 46 rendszeres olvasóm lett (és azok akik még olvastak)
  • És megannyi kedves szót kaptam tőletek

Köszönöm ;)
Kiegészítve: 2012. márc. 18.

1 megjegyzés:

  1. Szia. :)

    Ez nagyon megható lett. Főleg az idézet a végére, ja és nem mellesleg teljesen egyetértek veled. :):):) Várom az utolsó részt és persze olvasni fogom a másik blogodat. :);)

    Klau

    VálaszTörlés