2010. október 14., csütörtök

41. fejezet: Harag

Sziasztok!
Itt a friss! :) Remélem tetszik! :)
A szavazást lezártam.
Aro vagy Marcus 8 szavazatot kapot
Raul v. Jero 2
Egyéb 1
Összesen 11-en.
Írjatok kommenteket!
Köszönöm azoknak, akik írtak és/vagy szavaztak. Köszi! :)
Na, hagyom, hogy olvassátok! :)
Puszi! :)

(Lucy szemszöge)

Jeremy a tv-t nézte mellettem. Szokatlanul szótlan volt ma.
Én a kanapén ültem és olvastam. Nem szoktam itt lenni ebben a szobában. Itt általában a „fiatalok” múlatják az időt. Pl.: tévéznek, neteznek, vagy csocsóznak.
De Heidi kitalálta, hogy átfesti a szobánk falát, így ideszorultam vagy maradok és még a végén engem is átfest narancssárgára. Tőle kitelik! Jót mosolyogtam magamba, amikor Benjamin, mint valami orkán lerohant a lépcsőn és Jeremynek esett.
- Hová tűntetted? – kérdezte, miközben falnak nyomta Jert. Akinek nem ért le a lába a földre.
- Micsodát? – köhögte.
- Ben, engedd el! – szóltam rá.
- Hol van Tia?
- Nem az én barátnőm honnan tudjam. – Benjamin már fújtatott. Áthajította Jeremyt a termen. A hangos robajra többen lefutottak.
- Te és a kisbarátnőd… mit tettetek vele? – kiabált Ben.
- A vitánk óta nem láttam. – hátrált Jeremy.
- Fiúk hagyjátok abba! – üvöltöttem és közéjük álltam. Ez az én szerencsém se Alec, se Dem és még Félix sincs itthon. Chriss van egyedül, de ő is az udvaron.
- Nem szóltunk senkinek. Ha bántottad… megöllek.
- Mondom, hogy nem láttam. Süket vagy? – üvöltötte Jer, és tovább hátrált. – Nem akarlak bántani!
- Háh! Mintha elbírnál velem, vagy bárki mással.
- Jeremy mi ez? – kérdezte Hanna.
- Elmondtad már neki? Nem? Tényleg? Elmondjam én? – gúnyolódott Ben.
- Ne merészeld! – morogta Jeremy.
- Lecseréltek Hanna! Őfelségének új barátnője van. Miranda Clar ha jól tudom, ez a vezeték neve. – gúnyolódott Benjamin. Hanna lefagyva, hátrálni kezdet. Ha Charlie nem kapja el, hátraesik.
- Hanna! – indult el felé Jeremy.
- Na, hogy esik Jeremy?
- Hagyd abba Ben, vagy megbánod.
- Gyere csak! Gyere! – Jeremy neki ugrott Bennek. Kiütötték a falat és kiestek az udvarra, ahol tovább verekedtek. Jeremy hátrarúgta és a nyakánál fogva a földre dobta Bent. Benjamin pedig kibuktatta, majd elhajította.
- Hagyjátok abba! – üvöltöttem, de semmit sem ért. – Ha nem, hát nem! – mondtam, majd koncentrálni kezdtem. Kettejük között megnyílt a föld. Mindketten a földre estek. – Végre! – sóhajtottam és közéjük sétáltam, mert a föld újra összeállt. Chriss pedig már rohant felénk.
- Mi történt? – ért ide.
- Azt próbálom kideríteni. Nos? – néztem egyikről a másikra. De ők még mindig egymást bámulták, és harci pózba álltak.
Ránéztem Jeremyre, aki üvöltve esett össze. A fejét fogva hánykolódott előttem. Benjamin röhögni kezdet. Most ő következett, földre rogyott és most ő üvöltött.
- Megmagyarázzátok mi történt vagy kértek még? – kérdeztem.
- Jeremy összejött Mirandával mi pedig rajta kaptuk… - tápászkodott fel Benjamin.
- Követettek! – morogta közbe Jeremy.
- Nem mindegy! Attól még igaz, amit mondok. Most pedig eltűnt Tia, biztos vagyok benne, hogy ő tett vele valamit. – mutatott rá Jerre.
- Hányszor mondjam még, hogy nem láttam, azóta mióta veszekedtünk. Akkor pedig te is ott voltál.
- És ezt higgyem is el? – horkantott.
- Jeremy? Igaz, amit mond? – kérdezte Chriss.
- Igaz! – horkantott Benjamin.
- Nem téged kérdeztek. – morgott Jeremy. – Félig-meddig! – hajtotta le a fejét.
- Ez mit jelent?
- Sajnálom! De nem mondhatom meg. – megfordult berohant a kidőlt falon és eltűnt.
- Hová megy? – kérdezte Logan.
- Bárcsak tudnám! – sóhajtottam.

(Jeremy szemszöge)

Kifutottam a kapuig, de Charlie állta utam.
- Engedj, kérlek! – fékeztem le előtte.
- Hogy tehetted ezt a nővéremmel Jeremy?
- Sajnálom! Én… nincs mentségem. – hajtottam le a fejem. – De el kell engedned. Bízz bennem! Kérlek! – néztem a szemébe. Pár percig hezitált, majd arrébb állt.
- Remélem tudod mit csinálsz! – kiáltott utánam.
- Hát én is remélem! – suttogtam az orrom alatt.

Rohantam a város északi felére. Minél hamarabb oda kell érnem.
Valaki követ. Lefékeztem és beszaladtam egy sikátorba. A sarkon befordult a követőm. Meglepetten meredt rám.
- Logan? – kérdeztem meglepetten, nem rá számítottam.
- Hová mész?
- Az csak az én dolgom. Most pedig menj vissza a Volturihoz.
- Nem! – rázta a fejét.
- Logan! Ne mondjam még egyszer!
- A legjobb barátom vagy, veled tartok.
- Hát nem érted? Nekem el kell bújnom. Nem mehetek vissza ezek után. Logan te nem tettél semmit még, de ha velem jössz te is áruló leszel.
- Nem érdekel!
- Én nem akarom, hogy velem gyere. – mondtam, majd átugrottam és rohanni kezdtem az eredeti célom felé.

Háromszor kopogtam az egyik ajtón, mire végre kinyílt.
- Jeremy! – köszöntött és át is ölelt.
- Valami nagyon fontosról kell beszélnünk Aro! – mondtam és beléptem.
- Mi lenne az, fiam?
- Két dolog is tulajdonképpen. – vakartam meg a fejem.
- Igen?
- Először is a fontosabb az egyik barátom eltűnt. Tianak hívják, ő volt az egyik aki lebuktatott, ugye nem te tettél vele valamit?
- Nem, nem láttam őt.
- Rendben! – sóhajtottam.
- A másik?
- A másik, hogy a Volturi úgy tudja, hogy együtt vagyok Mirandával. Árulónak tartanak. Így nem mehetek vissza, és még az infokat, amiket összegyűjtöttem se tudom átadni. Mi legyen?
- Nem mehetsz vissza?
- Megölnének!
- Most mit kezdjek veled? Az egyetlen dolog, amire jó voltál. Erre elszúrod! – kiabált velem.
- Miről beszélsz? – kérdeztem és hátráltam.
- Most honnan tudjam meg a legújabb tervüket. Mond csak?
- Becsaptál! – döbbentem rá.
- Na, végre, hogy rájöttél.
- Nem is Aro Volturi vagy igaz?
- A megboldogult bátyám helyét vettem át, hogy a közeledbe férkőzzek.
- Az nem lehet… - suttogtam és ráztam a fejem.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Fantasztikus volt!
    Jeremy és Ben harcán meglepődtem!
    Tia hova tűnt??
    Szegény Jeremy!Nem elég h árulónak tartják a Volturinál még be is csapták!
    Jaj de izgis!
    Alig várom a kövit!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Ismét nagyon jó lett a fejezet.
    Izgalmas és fordulatos. Bár kicsit belezavarodtam. :D
    Ben és Jeremy harcán nagyon meglepődtem, jól megírtad.
    Remélem szegény Tiának nem esett baja.
    Jaj és ez a függővég! :D
    Siess a folytival, nagyon várom! ;)
    Puszi,

    Alice^^

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Igyekszem pótolni a lemaradásaimat. :)
    Nagyon pazar kis fejezetet dobtál itt össze, persze ezen már meg sem lepődöm. ;):)
    Imádtam, mint mindig. Örültem Lucy szemszögének, mert az már régen volt. :):)
    Jaj mi lesz Jeremyvel???? :(:( Úgy izgulok érte.
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!
    áá siess a kövivel mert becsavarodok!!:S
    imádtam!!!!

    sok puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés