2010. augusztus 18., szerda

29. fejezet: Logan

Sziasztok!
Visszatértem! :) Itt a következő feji. Remélem tetszik!
És Jeninek ajánlom, mert ő írta, hogy lehetne máskor is Jeremy szemszög. Remélem tetszik majd neked Jeni! :)
Bocsi, hogy késtem egy napot. De tegnap nem volt áram így nem tudtam megírni.
Jó olvasást!
Puszi! :)

(Jeremy szemszöge)

Beléptem a nagyterembe. Demetrivel, Viktorral és Janenel találtam szembe magam. Jane vette át a bátyja helyét. Furcsa volt, mindenki azt hittem, hogy majd kiugrik a bőréből a hír hallatán, de nem. Még mindig szomorú, hogy nincs vele Alec. Már a kínzástól sem lesz jobb a kedve.

Apámnak is felajánlották a vezérszerepet, de ő visszautasította. Mondván, ő nem elég komoly hozzá, ami teljesen igaz. Ahogy Chriss is visszautasította. Benne még él a remény, hogy Lucy és Alec visszatér. Emiatt mostanában sokat veszekednek Sammel. Mondjuk a nővérem mostanában ingerlékenyebb. Három napja derült ki, hogy terhes Chrisstől. Amit nem mindenki fogadott nagy örömmel. Amiből szintén vita lett.
Chriss kiborult egy kicsit a dolgon. De csakis azért, mert félti Samet. Hiszen az édesanyám belehalt, Bella majdnem belehalt, és Lucyt is megviselte a szülés. Chriss rettentően félti Samet. De egyik sem akar engedni a másiknak.
Múltkor például Sam kilökte Chrisst az ablakon, mert felvetette, hogy vetesse el a babát. Nem esett persze baja, de azért elég vicces volt.

- Jeremy! Figyelnél légy szíves? – Jane arca kb. két centire volt az enyémtől. A meglepetéstől hátrálni kezdtem és elzúgtam.
- Bocsánat, csak elbambultam. – suttogtam, majd felálltam a földről és nem mertem felnézni.
- Szóval, Jeremy… - Demetri még mindig mosolyogott. – Lennél oly’ szíves, hogy elmész nekünk Loganért?
- Igen, persze. Indulok is! – gyorsan megfordultam, de kicsapódott az ajtó. Charlie Benjaminnal a nyomában rohant be.
- Mi is megyünk! – jelentette ki. – Régen láttam Logant és szeretnék menni. – szépített.
- Olyan vagy, mint az apád. – mosolygott Dem. – Ő sem tud sokáig a seggén ülni. Tőlem mehettek.
- Köszönjük! – mosolygott Charlie.

- Miért akartok jönni? – kérdeztem, már, amikor kint voltunk az utcán.
- Mondtam régen láttam Logant és nem vergődve szeretném újra látni.
- És te Benjamin?
- Én… én csak Charliet kísérem. – gyanús volt ez nekem.
- Jane félt minket Hannával és mondta, hogy válasszunk magunknak testőrt. Én Sethet akartam, de Jane nem bízik benne. Így maradt Benjamin. – szólni akartam, de magállított. - Hanna téged választott. Nem lesz okod féltékenykedni.
- Nem is szoktam. – húztam fel az orrom.
- Na, majd meglátjuk, mit hoz a jövő. – nevetett. Elértük az főteret. Logan már ott volt és vele volt Tia is. Benjaminnak mellettem egy pillanatra elakadt a lélegzete.
Huncutul rá mosolyogtam.
- Mi van? – kérdezte meglepetten.
- Á, semmi! – ingattam a fejem, még mindig mosolyogva.
- Mit tervezel?
- Én semmit… Úgy ismersz te engem.
- Jeremy!
- Mondom, hogy semmi különöset.
- És ezt higgyem is el, mi?
- Tudsz mást tenni? – a vigyorom, ha ez lehetséges még szélesebb lett.
Megadóan lehajtotta a fejét.
- Csak reménykedni tudok. – sóhajtott.

Közelebb értünk Loganhez és Tiához.
- Sziasztok! – köszöntünk.
- Enyien kelletek hozzá, hogy bekísérjetek?
- Nem úgy akarlak legközelebb látni, hogy borzasztó kínok között vergődsz egy ágyon. – Charlie átölelte Logant. - Üvöltesz a testedet égető tűztől, várod, hogy eljöjjön a halál, hogy elmúljon a fájdalom. Könyörögsz, hogy vége legyen. De három teljes napig, csak a fájdalom lesz. Olyan égető fájdalom, hogy pokolba is szívesebben mennél…
- Jó, köszönöm. Elég lesz! – tette a szájára a kezét Logan.
- Most ezt miért kellett Charlie? Logan már így is be van szarva. – lépett közelebb Tia, és oldalba bökte a legjobb barátom a könyökével.
- Nem igaz! Nem félek. - ellenkezett.
- Ja, persze! – gúnyolódott Tia.
- És Benjamin miért jött? – kérdezte Logan.
- Én csak…
- Ő csak szerette volna látni Tiááá – rálépett a lábamra. Szúrósan néztem rá. – Titeket. Látni akart titeket.
- Tényleg! – Logan arcára is kiült az a minden tudó mosoly. Tia pedig kezdet elpirulni.
- Ő… ízé… Szóval… Logan hiányozni fogsz. Mostmár te is elmész. De ugye, azért meglátogattok néha?
- Amint lehet elmegyek hozzád. – ölelkeztek össze.
- Remélem boldog leszel az új életedben.
- Köszönöm!
- Hát sziasztok srácok! Charlie, Jeremy, Benjamin. – sorra átölelt minket, de Bent egy kicsit tovább ölelgette, mint kellett volna.

Megfordultunk és visszasiettünk a palotába.
- Ez volt a kedvenc cipőm csak, hogy tudd. – suttogtam Benjamin fülébe.
- Akkor máskor ne járasd azt a nagy szád! – vigyorgott rám.
- Mi? Ha én nem szólalok meg Tia sosem ölelget téged olyan sokáig. Nem tom miért félsz tőle annyira.
- Ember!
- És?
- Nem akarok erről beszélni. – motyogta.
- Rendben van!
Eztán szótlanul lépkedtünk vissza a palota felé. Nem akartam feszegetni a témát, elég volt mára. 

Szokás szerint a három trónuson ült Dem, Viktor és Jane, amikor beléptünk a nagyterembe. 
- Nos, Logan, milyen okot találtál ki az eltűnésed megmagyarázására? – kérdezte Viktor.
- Hagytam egy levelet, hogy világgá megyek, és ne keressenek, mert nem jövök vissza.
- Rendben!
- Charlie felvezet a szobádba és megyek én is. – állt fel Demetri. – Meg fogod tudni tenni? – nézett Charliera.
- Ott leszel, hogy megakadályoz abban, hogy megöljem. Nem lesz gond!
- TE FOGOD ÁTVÁLTOZTATNI? – esett le az állam.
- Demetri megengedte. – mosolygott Charlie.
- Hát nem vagy semmi! – rázta a fejét Benjamin. Én pedig még mindig meredten bámultam Charliet.
- Csukd be a szád Jeremy! Még belerepül a légy! – nevetett, majd eltáncolt mellőlem.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Alig várom a kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia:)
    jaj köszönöm szépen:)nagyon tetszett nagyon jó lett.:)
    tök jó hogy logan is vámpír lesz:D ohh benji és tia...:D jó volt amikor benji rálépett jeremy lábára.:D
    és charlie fogja átváltoztatni:D remélem nem lesz semmilyen baj:)
    és szerintem tényleg jó a jeremy szemszög;):D.
    várom a következő fejezetet:)
    puszi : Jeni.

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Örülök, hogy visszatértél, ráadásul ilyen pompás, hiper - szuper fejezettel, amit egyszerűen imádtam. :):)
    Azon akkorát nevettem amikor Benjamin rálépett Jeremy lábára, meg a célozgatások és hosszú ölelések. :PXD
    Jaj remélem, hogy Logan nem fog meghalni, mert Alec és Jeremy után ő a kedvencem (L) Kis aranyos. :)
    Sam kilökte az ablakon Chriss-t. XDXD
    Ezen nevettem még egy nagyon jót.
    Megérte várni erre a fantasztikus részre.
    Nagyon tetszett. :)
    Puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  4. Szió! =)
    Jó, hogy visszatértél. :) Nagyon szuper lett a fejezet.
    Azon én is meglepődtem, hogy Charlie fogja átváltoztatni Logant.
    Vicces volt, amikor Sam kilökte Chrisst az ablakon, meg amikor Ben rálépett Jeremy lábára. Én örülök neki, hogy Sam terhes, de remélem nem lesz baja. =)
    Kíváncsi vagyok mi lesz Benjaminnal és Tiával.
    Várom a folytit! ;)
    Puszi,

    Alice^^

    VálaszTörlés
  5. ááááááá isteni lett!imádtam!!!!
    chalie fogja átváltoztatni?!azta már alig várom a kövit!
    amint visszajöttem bepótolok mindent!!
    és persze komit is írok:D

    sok puszi
    vigyázz magadra!

    Natalie

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett.Mint mindig:D:D

    VálaszTörlés