2010. július 4., vasárnap

16. fejezet: Volterra utcáin

Sziasztok!
Nagyon várom a reakciótokat. :) A 17. feji már majdnem kész, csak át kell néznem. Így szerdán megkapjátok. Írjatok létszi!
Köszi! :)


(2 héttel később, Lucy szemszöge)

- Biztos vagy benne, hogy románokat láttál? – kérdezte Alec.
- Teljesen biztos. – felelte Chriss. – Volterra különböző részein.
- Hívjátok ide az összes volturist! – adta ki a férjem a parancsot. – Lucy, gyere ide, kérlek! – nézett rám.
- Tessék?
- Azt szeretném, ha itt maradnál és vigyáznál a lányokra.
- Nem, szükség van rám kint. Maradjon itt Seth és pár újonc.
- Biztos vagy benne? Nyugodtabb lennék, ha idebenn lennél!
- Nem lesz gond! Engem ne félts! – mosolyodtam el. Szépen lassan megtelt a terem Volturisokkal.

(Alec szemszöge)

- Azért hívattalak ide titeket, mert biztos forrásból értesültünk róla, hogy román katonák vannak Volterra falai között. – nagy felbolydulás lett a hír hallatán. – Csend legyen! – elkiáltottam magam és csend lett. Majd Lucyre tévedt a szemem. Hang nélkül a földre eset és összegömbölyödött. – Lucy! – léptem mellé.
- A románok! – nyögte. – Az a tervük, hogy addig ölik a volterrai embereket, amíg ki nem megyünk harcolni. Alec tennünk kell valamit! – ragadta meg a kezem.
- Miért? Úgy értem miért mennénk ki az utcára, akkor lelepleződünk. – mondta Jane, felsegítettem Lucyt, de még megroskadt a válla.
- Segítenünk kell az ártatlan embereken Jane! – mondta a feleségem.
- Sarah, te itt maradsz a palotába. Itt biztonságba vagy, ha bármi is történik velünk, töröld az emberek emlékeit. – osztottam a parancsot.
- Igenis!
- Hanna, Charlie! Ti lennétek kint a legnagyobb veszélyben. Ti is itt maradtok. Seth majd vigyázz rátok! Sajnálom! – fordultam a fiú felé, látszott, hogy csalódott. – De egy farkas túl feltűnő lenne odakint.
Sam, te is maradsz! – közelebb léptem hozzá és a fülébe súgtam. – Ha gond van fogod a lányokat és elmentek innen bárhová. Értetted? – bólintott. - A többiek jönnek ki a városba harcolni. Niki és Ben az egyik kapuhoz nem engedtek ki senkit és be se. Alex és Igor pedig a másikhoz. Sose harcoljatok egyedül nehogy hátba támadjanak!
Mindenki elindult kifelé.
- Heidi, Jeremy! – hívtam őket magamhoz. – Ha gondoljátok itt maradhattok a palotában. – mindketten megrázták a fejüket. – Rendben! Ti tudjátok! – Jeremy tovább is állt, de Heidi kezét megragadtam. Kérdőn nézett rám. – Bírni fogod?
- Ne aggódj értem! Megoldom!
- Aztán nehogy meghalj nekem! Mi lenne velünk nélküled! – rám kacsintott és Demhez futott. Jane jött oda hozzám és megölelt.
- Vigyázz magadra!
- Te is hugi! – majd ő is a férjéhez ment. Lucy és Chriss is búcsúzkodott.
- Vegyétek fel a fekete köpenyeket a nap miatt! – kiáltott Dem.
- Nem kell, majd eltakarom a napot. – mondta Chriss.
- Attól még vegyétek fel! Könnyebben felismerjük egymást – válaszolt Viktor. – Tudsz majd tőle koncentrálni a harcra?
- Persze! Nem nagydolog. – Lucy lépkedett mellém és megfogta a kezem.

- Mi volt az a rosszullét? Bírni fogod? – állítottam meg.
- Nincs bajom! – indult volna tovább, de nem engedtem. – Az egyik román éppen megölt valakit, és olyan érzés volt, mintha belém mélyesztette volna a fogait, nem pedig abba az ártatlan emberbe.
- Sajnálom!
- Nem a te hibád! – ölelt át. – Most mennünk kell!

(Jeremy szemszöge)

Már az utcán voltunk, ami tele volt emberekkel. Jól megrendezte ezt a román klán. Chriss oldalán sétáltam emberi tempóban, eddig még mi ketten egy románnal se találkoztunk. Némán siklottunk a tömegben, fejünkre húztuk a csuklyát, hogy minél kevesebb látszódjon belőlünk. Éppen mondani akartam valamit Chrissnek, amikor valaki megfogta a köpenyem. Vámpír gyorsasággal megfordultam és elkaptam a kezét. De nem vámpír volt, hanem Tia.
Meglepődötten meredt rám. - Nyugi, nem emlékezhet rád. Törölték a memóriáját. Biztosan csak a gyorsaságod tűnt neki fel. – nyugtattam magam. Éreztem, hogy Chriss is megfordulni.
- Jeremy! Te vagy az? – kérdezte Tia. Elengedtem a kezét és hátrább léptem. – Nem ismersz meg?
- Jeremy gyere! – hallottam meg Chriss parancsoló hangját a hátam mögül.
- Mi történt veled? Mi ez a maskara? Valamiféle szekta tagja lettél? Ezért nem jársz iskolába? Mondj már valamit?
- Hogy- hogy emlékszel rám? – ennyit tudtam kinyögni.
- Miért ne emlékeznék? Ki ez a fickó? Olyan baljós a külseje.
- Jeremy! – hallottam megint Chrisst. – Nincs időnk!
- Felejts el! – mondtam, majd elillantam a tömegbe.
- Jeremy, várj! – hallottam, ahogy még utánam szól.

- Ki volt ez?
- Csak egy volt osztálytársam. Nem az volt, hogy Sarah törli az emlékeiket?
- Biztosan nem volt az nap iskolába. Lucy ellenőrizte Sarah munkáját, senki se emlékszik rátok, aki ott volt az nap.
- Pech!
- Pech! Odanézz! – mutatott egy sikátorra.
- Egy román?
- Az hát! – elégedett mosoly jelent meg az arcán. – Kapjuk el!
Lezártam a menekülési útvonalát, csak arra mehetett amerre mi vagyunk.

Chrissel belépkedtünk a sikátorba.
- Chriss! – nézett ránk a román.
- Stefan! Mit kerestek itt? – lépett közelebb.
- Háborút! – nevetett fel kárörvendően. – Gondolom te vagy Jeremy. Milyen furcsán dobog a szíved, pont mint Nessienek a Cullen családnál. Sajnáltam, hogy nem látogattál meg minket. Pedig olyan szépen hívtunk.
- El akartátok rabolni! – morgott Chriss.
- Ó, Chriss és hol vannak Lucyék?
- Épp szétrúgják pár katonád seggét.
- Az meg lehet… De… Mindegy inkább térjünk a tárgyra. – nekiugrott Chrissnek. Mindketten a földre estek. Odafutottam és belérúgtam. Repülés közben lendületet vett és kiugrott a sikátorból az emberek közé.
- Jól vagy Chriss?
- Én, igen, de most menjünk utána. Meg kell találnunk. – kifutottunk a sikátorból az emberek közé.

(Tia szemszöge)

Jeremyt próbáltam felkutatni, de nem találtam. Találkoztam pár fekete csuklyás alakkal, de Jer-rel nem. Hol lehet vajon?
Az egyik kihalt utcán sétáltam, amikor megjelent előttem egy furcsa vörös szemű fickó.
- Szia kislány! – lépett közelebb.
- Mit akar?
- Megenni! – válaszolta és a nyakamhoz hajolt, de fájdalom nem jött.

Kinyitottam a szemem, hogy megnézzem mi történt velem. Jeremyt láttam magam előtt leguggolva, előtte pedig a támadóm.
- Nagyon magabiztos vagy, fiam, hogy így ellenszegülsz Chrissnek és ott hagyod. – hallottam annak a fickónak a hangját. – Mióta emberbarát a Volturi? – gúnyolódott. Majd Jeremy felé ugrott.
- Ne! – kiáltottam. Pár méterrel arrébb verekedtek. Nagyon gyorsan mozogtak.
Majd az a fickó neki vágta az egyik ház falának és a nyakánál fogva fujtogatta.
- Vajon egy félvért meg lehet fujtani? – Jeremy kapálózott, megpróbálta leszedni a nyakáról a kezét, de nem ment neki. – Ahhoz képest, hogy Félix az apád, elég gyengécske vagy.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a fejezet. :) Izgalmasnak ígérkezik a harc. :D
    Meg ne fojtsák Jeremy-t. :D
    Várom a folytatást! ;)
    Puszi

    Alice^^

    VálaszTörlés
  2. nagyon várom a folytatást!
    olyan jó lett ez a feji!
    kíváncsi leszek ,hogy milyen lesz a harc!
    ügyi vagy!

    sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia. :):)

    Bocsi, hogy ha pont te is akkor írtad be Benjamint, mint én. Remélem nem gond??? De tényleg nem tudtam róla, hogy te is ezt tervezed.

    A fejezet tökéletes lett, mint mindig. :) Nagyon remélem, hogy Jeremy nem hal meg!!!!! Oh jaj! Ugye nem arról kellett szavaznunk, hogy ki halt meg? Júúúj ezt nem teheted!!!!!
    Hajrá, Volturi!!!!!! Előre a románok ellen!!!
    Nagyon várom a következő részt. :):)
    Sok pusziiii
    Klau

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Klaudya már írtam amott is, de ide is írom. Nem nem haragszom. Nem tudhattad, ahogy én se tudtam. De ha neked gond én még átírhatom a kövi fejit. Szóval átírjam?
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Át ne írd!!!!!!!! Isten ments!!!!!! :):):)
    Ugyan már nem viccelj! Dehogy gond!!! :):):) Csak nyugodtan írd bele Benjamint. ;) Tök jól jött ki ez az egész. :):) Hehe

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Huh, ugye nem hal meg Jeremy??
    Kiváncsi vagyok hogy fogja Tiának elmagyarázni a történteket.
    Várom már a harcot!
    Siess a kövivel

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. jééééééé!!!!!!:D:D
    új olvaso vagyok,de én is történetett.nálam a főszereplő neve Sarah.És a vámpír akivel találkozik az a Jeremy:D:D
    de rajok vagyunk:D:D

    VálaszTörlés