2010. július 26., hétfő

23. fejezet: Robbanás

Sziasztok!
A következő fejezetet sírva írtam. Sokat gondolkodtam rajta, de végül maradtam az eredeti tervnél. Remélem nem fogtok rám nagyon haragudni.
És remélem azért valamennyire elnyeri a tetszéseteket is.
Jó olvasást! Puszi!


(Lucy szemszöge)

- Jelen esetben megöli. – mondta Vladimír. Seth megremegett mellettem és átváltozott. Farkas mancsa átfért a bilincsen és az lecsúszott róla. Morogva vetette magát Selenára. Aki nem számított a támadásra, így Seth letépte a fejét.
Három vámpír ragadta meg és húzta el tőle.
- Hát ez sajnálatos! Égessétek el a testet! – adta ki a parancsot Vladimír. Sethre megint rákerült a pórázféleség, de nem esett baja. – Ez a kis kutyuli nagyon agresszív!
- Meddig akarod még húzni az időd? – kérdezte a férjem. – Ideje lenne harcolni.
- Ha annyira szeretnéd, hát legyen. – Vladimír levette a köpenyét és közelebb lépett Alechez. – Egy kicsit azért sajnálom, hogy vége lesz ennek a játéknak a mai nap.

- Nem tudom Seth! Bármi megtörténhet. – suttogtam. Alec szeme fekete volt, már jó régóta nem ihatott, Vladimíré viszont élénkpiros.
Kerülgették egymást egy darabig, majd Vladimír neki rontott Alecnek. Le akarta tépni a fejét, de kitért előle.
Úgy döntöttem, hogy átnézem a férjem emlékeit az elmúlt időkről.

(Charlie szemszöge)

Apa eldobta Vladimírt, aki neki szállt a trónszék feletti freskónak összetörve azt, majd leesett a megszenesedett trónszékre és apró fává morzsolta.
- Demetri bezáratott téged? – hallottam meg anyám hangját. Ránéztem, de nem mozgott a szája, valamire koncentrált. Úgy tűnik véletlen az én elmémet is súrolja.
- Most nem érek rá beszélgetni, Lucy – válaszolt apa a tudatomban. Mindkettőt hallottam. Ez meg hogy lehet?
- Szóval ez a terved? – újra anya hangja.
- Jobb nem jut eszembe! – apa és Vladimír még mindig verekedtek.
- Charlie? – kérdezte döbbenten anya. – Hallod, amit gondolok?
- Igen, hiszen te csatoltál.
- Azt hittem csak ketten beszélgetünk. Mi történt Lucy? – apa próbált kétfelé figyelni, nem sok sikerrel. A döbbenettől elfeledkezett a harcról és elhajították a terem másik végébe.
- Apa!
- Alec! – ijedtünk meg egyszerre anyával.
- Jól vagyok! Legjobb lesz, ha én kiszállok a beszélgetésből. Lucy derítsd ki, mi van! Ez keresztbe tehet a tervünknek.
- Rendben! Körbenézek, hogy van e itt valakinek még hasonló ereje.
- Mi lehet ez? – kérdeztem.
- Charlie, téged még mindig hallak. – szólt közbe apa. – Mondd meg anyádnak, hogy örökölted a képességét.
- Micsoda? – lepődtem meg.
- Mi? Micsoda? – kérdezett anya.
- Apa szerint örököltem a képességed!
- Akkor koncentrálj a saját elmédre, csak is arra és maradj is benne. Rendben?
- Rendben! – tettem, amit anya mondott. És egyedül maradtam. Hirtelen csend lett.

Pár perc múlva az egyik román katona beszaladt a terembe.
- Itt a Volturi! Itt a Volturi! Nagyon sokan vannak! Nincs esélyünk! Nincs esélyünk! – hirtelen megörültem. De itt valami bűzlik. Hogy-hogy nincs esélyük? Hiszen sokkal, de sokkal többen vannak nálunk. Majd anyára néztem, aki elégedetten vigyorgott, majd szétpattant a bilincse.
Felugrott és a két mellette álló megzavarodott őrt leütötte, majd elégette őket. Apa Seth mellé ugrott és az ő őreivel végzett, majd széttörte a nyakörvét.
Két őr megpróbált rám ugrani, hogy kivégezzen, de Jeremy faláról lepattantak. Nem ő csinálta, hanem anya használta Jer erejét, majd szétpattant a bilincsem.
- Seth vidd innen Charliet, a kapunál találkozzunk! – kiáltotta anya. Seth a lábam közébújt és a hátára kapott.

Kiértünk a kapuhoz, pár perc múlva anya és apa is megjelent. Utánuk pedig a románok Vladimír vezetésével.
- Charlie! – anya az arcomra tette a kezét.
- Mennünk kell gyorsan! – vettem le az arcomról a kezét és húzni kezdtem, de nem mozdult.
- Sajnálom! – sírni kezdet és átölelt. – Sajnálom! De itt vége. Egyedül kell boldogulnotok ezentúl.
- Hogy érted ezt?
- Mi nem megyünk el innen! – mondta apa és közelebb lépett hozzám. A románok megakadtak egy láthatatlan falban, próbálták áttörni.
- De igen! – sírni kezdtem könnyek nélkül. Seth is felvonyított. – Szükségem van rátok. És Hannának is.
- Nem, már nincs. Felnőttetek! – anya Sethez lépett és őt is átölelte. – Megígérted, hogy vigyázni fogsz rá! Vidd el innen! Meg se állj Volterráig!
- Légy jó Charlie! Mondd meg Hannának, hogy szeretjük. - apa mellém lépett és ő is átölelt. – Sajnálom!
- De miért? Kintről nem tudtok velük végezni?
- Nem, az én erőm csak akkor használható, ha idebent vagyok és látom őket.
- Én, pedig maradok veled. – anya apa mellé lépett és átölelte. – Nem beszélhetsz le róla.
- Erre lettük kiképezve Charlie. Hogy végezzük a románokkal. Most végre örökre vége lesz. – suttogta apa.
- És nem kell nektek is cipelni, ezt a terhet. Menjetek! – suttogta anya. Seth a hátára kapott és kirohant velem. Sírva dőltem a nyakába. Anya és apa megfordult, hogy végezzenek a románokkal.

Két km-rel arrébb Seth megállt és letett a földre.
- Hová mész? – kérdeztem.
- Kihozom őket. – hangzott a fejemben a válasz. – Maradj itt! – az orrát az arcomnak nyomta, majd a földre nézett. Nem tudta, hogy hallom. Majd megfordult és visszafutott.

Vártam pár percet, de nem bírtam tovább. Ismerőm hangokat hozott a szél. De nem a szüleimét. Hanem Chriss és Jane hangja volt.
Már vissza kellett volna érnie Sethnek. Futásnak eredtem a románok kastélya felé.
- Charlie! – kiáltott utánam Chriss és gyorsabb sebességre kapcsolt. – Várj meg!
- Nem! Most mennem kell! – kiáltottam és még gyorsabban futottam.

Már láttam a románok kastélyát. Lángokban állt. Majd mikor csak pár méterre volta tőle Chriss utolért, majd egy óriási robbanás és az ereje visszarepített minket. Métereket szálltunk a levegőben.
- Nem! – üvöltöttem mikor leértünk. – Nem, ez nem lehet!
- Charlie! Nyugodj meg! – Chriss magához húzott és ringatni kezdett. – Nyugodj meg! – a hangja remegett. Valami langyos folyt végig az arcán. Sírt! De letörölte gyorsan, nem akart gyengének látszani. Majd elkezdet szakadni az eső.

Ideért Jane is, majd Demetri és Heidi.
- Úr’ isten! – rogyott mellettem a földre Demetri.
- Későn érkeztünk! – suttogta Heidi.
Majd valaki elszáguldott mellettem.
- Jane! – kiáltotta Dem és utána rohant.

(Demetri szemszöge)

- Jane! – rohantam utána. Még a végén beleveti a magát a tűzbe. Pont sikerült még elkapnom és mindketten a földre estünk. Chrissnek hála szakadt az eső, így a tűz is egyre kevésbé lobogott.
- Engedj el! Meg kell mentenem a bátyámat.
- Meghalt Jane! Meghalt! – magamhoz öleltem.
- Nem, nem lehet! - hagyta, hogy közelebb húzzam, még Heidi is mellénk térdelt. Így maradtunk pár órát a szakadó esőben. Senki sem szólt. Mindenki gyászolt.

9 megjegyzés:

  1. ez a rész volt a leges legszomorúbb az egész történetben!!de miért kellet így végződnie?
    nem értem!miért kellet meghalnia Lucy-nak és Alec-nak?
    lécci hozd a folytatást!reménykedem benne hogy az valamivel jobb lesz!

    sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Neee! :(
    Hogy tehetted ezt? Miért kellett meghalnia Alec-nek és Lucy-nek? Bár meg tudom érteni a döntésüket, de akkor is. =(
    És mi lett Seth-tel?
    Ez nagyon szomorú rész volt...
    Hogy fogják ezt feldolgozni a többiek???
    Remélem a kövi rész, kicsit boldogabb lesz, bár Alec és Lucy nélkül. :(
    Azért várom a folytatást.
    Puszi,

    Alice

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Boldogabb lesz, erről azért biztosíthatlak. Valamivel boldogabb, egy picivel!

    VálaszTörlés
  4. Szia. :)

    Te sírva írtad, én meg zokogva olvastam. :(:(:(
    Alec!!! Az én Alecem!!!!!!!!! Meghalt!
    Neeeeeeeeeem. :(:(:( És Lucy is..... :(:(
    Miért kellett megölni őket???
    Jó persze megértem a döntésüket, de hát annyira, de annyira kár értük. :(:(
    Annyira sajnálom őket, és a többieket is.
    Mindenki gyászol uhhh én is. Nah most újra elkezdtem sírni. :(:(
    Nagyon szomorú lett, de kitűnően megírtad. Hatásos drámaiasság, hatásos időzítés, áhh kész vagyok teljesen.
    Nagyon, de nagyon várom a folytatást.
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  5. Helló! :(

    Hát...
    Elhiszem, hogy sírva írtad.
    Ez tényleg megérintett.
    nagyon szomorú fejezet volt.
    Dehát ennek is meg kellett egyszer történnie.
    Nem lehet minden csupa jó.
    Néha történnek rossz dolgok is.
    Hát most rosszul sültek el a dolgok.
    A robbanás nagyon megrázó volt.
    Képzelem akkor mekkora lett volna a gyász, ha még Jane is utánuk veti magát.
    Viszont Alec, aki a második kedvencem, ő sajnos meghalt.
    Inkább bele sem gondolok igazán, nehogy még én is itt pityeregjek.
    De azt nem igazán írtad, hogy mi lett Seth-tel.
    Ő talán túlélte?
    Ebben még reménykedek azért.
    Meg ott van szegény Lucy.
    Bár leginkább a gyászolóknak a legrosszabb.
    Meg, hogy Charlie is az utolsó pillanatokban fedezte föl, hogy örökölte anyja képességét.
    Hát ezt szépen összehoztad, nem mondom.
    Nagyon durva, hogy így kellett ennek véget érnie.
    Én azért még reménykedtem.
    De látom nem kellett volna.
    Nem baj, ez nekem így is tetszik.
    A legjobb az volt, amikor Seth letépte Selena fejét!
    Megérdemelte az a gonosz perszóna!
    Persze jobb lett volna, ha többet szenved, valahogy úgy, mint Charlie, Jane, Heidi, Demetri vagy Chriss.
    De inkább nem mondok semmit.
    Ez a te történeted, ezt te írod és senki más nem tudná jobban megírni nálad.
    Várom a folytatást, főleg, mert azt írtad, hogy több vidámságra számíthatunk!

    Puszi:
    Crystal ^-^

    VálaszTörlés
  6. Van nálam valami neked!én is sírtam amikor olvastam ezt a fejit:'(

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ez a legeslegszomorúbb rész!
    Elhiszem, hogy sírva írtad, én is majdnem elsírtam magamat rajta.
    De, hogy ölhetted meg pont Alecet és Lucyt, a két főszereplőt!:( :( :(
    De legalább a többi Volturis életben maradt!
    Remélem tényleg vidámabb lesz a következő.
    Alig várom a következőt!

    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Köszi, és tényleg sajnálom!
    Holnap hozom a frisst! :)
    Crystal: Nagyon kitettél magadért! Szép hosszú komi lett! :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát mit is mondjak több szó nem jut az eszembe csak h szomorú de nagyon szegény Alec és Lucy én nagyon nagyon sajnálom h meg kellet halniuk de a legjobban Charlie-ét sajnálom az anyja és az apja is meghalt de mi lett Shet-tel ő is odaveszett ugye? És h lesz tovább mi lesz a Volturi-val hisz meghalt a vezető újjat választanak vagy mi és a többiek Jane biztos meg akar majd halni és Demitri is a legjobb barátját vesztette el! Chriss-ről ne is beszéljünk hisz neki a huga esett el jaj nem értem mért vagy ilyen gonosz remélem hogy azért még nem dől össze a Volturi és reménykedem hogy a következő fejli vidámabb lesz ennél Pusy BECKY

    VálaszTörlés