2010. július 11., vasárnap

19. fejezet: Látszat

Sziasztok!
Nos, itt a következő fejezet. Mint láthatjátok Jeremy lett a kedvenc, még hozzá felényesen. Szavazni azért kellett, hogy meg tudjam kit mennyire szerettek és egy valakit megvedhetettek. Aki a legtöbbet kapta annak biztos, hogy nem lesz baja a románok elleni csatában, csak, hogy megnyugtassalak titeket. Ez nem azt jelenti, hogy a többiek meghalnak! Igazából még nem találtam ki. Az eredmény eléggé meglepett, hogy őszinte legyek, nem hittem, hogy Jeremynek ekkora a rajongó tábora. :) Ha valai meri válalni, hogy rászavazott, akkor elmondhatná miért, mert nagyon érdekel, hogy mivel lopta be így magát a szívetekbe. Na, mindegy sok a rizsa, itt a feji. :)
Remélem tetszik és nem akadtok ki túlzottan.
Puszi! :) Jó olvasást! :) Kommenteljetek Létszi! :)

(Heidi szemszöge, 2 nap múlva)

Lesétáltam Alechez a börtönbe.
- Szia! Hogy vagy? – köszöntöttem.
- Szia! Meg vagyok. Minek köszönhetem a látogatásod?
- Csak hiányzol! – sóhajtottam. – Miért nem gondolod meg magad Alec? Demetrinek szüksége van a segítségedre.
- Hagyjuk már ezt a témát! Ha tőled is ezt kell hallgatnom, akkor inkább menj el!
- Sajnálom! – hajtottam le a fejem. – Amit Demnek mondtál a románokról az igaz?
- Hogy figyelnek? Igen, igaz. És az is igaz, hogy amit most tenni készül, a legrosszabb döntés amit hozhat.
- Én nem tudom megállítani. Te meg tudnád!
- Próbáltam, de nem hallgat meg. De van egy tervem!
- Mi az?
- Kell a segítséged hozzá!

(Jeremy szemszöge)

Benjaminnal az utcán sétáltunk. Kiküldtek minket, hogy körbenézzünk.
- Sosem hittem volna, hogy Demetri képes lesz becsukatni Alecet egy börtönbe.
- Miért?
- Hát… mindig azt hittem, hogy a legjobb barátok, de most már kételkedem.
- Néha a szeretteid érdekében áldozatot kell hozni. – nem válaszoltam semmit, túl komoly lett a beszélgetés.

Megláttam Tiát és Logant az egyik utcasarkon.
- Sziasztok! – léptem oda hozzájuk.
- Szia Jeremy! Régen láttalak! – fogott velem kezet Logan.
- Múltkor jól eltűntél! – mondta Tia. – De ki a barátod?
- őőő… ő… Benjamin. Emlékszel rám?
- Sziasztok! – köszönt Ben.
- Persze! Szia! – mosolygott Tia.
- De Sarah törölte a memóriádat. – fakadtam ki.
- Mikor tűnt el? – kérdezte Logan.
- Törölte? – dobbantott Tia. – Hát nem hatott!
- Mikor tűnt el? Ki törölt? Mi van?
- Egy hete kb…
- Öt napja. - vágtam közbe.
- Öt napja vámpírok támadták meg Volterrát és akkor tudtam meg, de csak úgy felszívódott a barátaival együtt…
- Sarah, aki szintén vámpír, pedig törölte az emlékeiket. De úgy tűnik te is pajzs vagy, mint Bella Cullen.
- Ja, biztos! – intett le Tia. – Te is vámpír vagy? – lépett közelebb Benjaminhoz és arrébb húzta.

- Most valahogy olyan más nem? – kérdeztem Logant.
- De, belevalóbb. Tegnap elkalapálta Jacket a suliban.
- Komoly?
- Jaja! Elmenekült előle. Nagyon vicces volt kár, hogy nem láttad.
- Biztos.
- Nem emlékszem a vámpírtámadásos napra. Az én emlékeimet is törölték?
- Igen, igazából minden emberét.
- Kár! – sóhajtott.
- Nem volt olyan izgi, mint hiszed. És hogy döntesz?
- Vámpír szeretnék lenni!
- Hogy-hogy?
- A szüleim állandóan vitáznak. Utálok otthon lenni. Charlieval mi van?
- Sajnálom haver, - tettem a vállára a kezem. – De vele se jön össze, van barátja. Még hozzá egy farkas vésődött Charlieba. – sóhajtott.
- Hát ez van! Már az elején mondanom kellett volna neki, hogy mit érzek.
- Sajnálom!
- Hát… Három nap múlva találkozzunk és vámpírrá válok.
- Micsoda? – kérdezte Tia.
- Belőlem is vámpír lesz, jó nem?
- De tök jó neked. Bárcsak én is vámpír lehetnék.
- Logan, majd mi keressünk, ne gyere el a kastélyba. Lehet, hogy várnod kell pár napot! De gondok vannak. Ma este látogattalak volna meg ez ügyben, Demetri parancsa. Sziasztok! – elköszöntünk egymástól és visszasétáltunk a palotába.

- Sajnálom, hogy Tia rád szállt!
- Aranyos lány! Szép, kedves és okos.
- Csak nem tetszik, Benjamin? – löktem meg.
- Egy kicsit és hallottad vámpír akar lenni.
- Az ám! – beléptünk a folyosóra.
Nagy kiabálás volt odabenn. Alec túszul ejtette Heidit. Ez volt a felfordulás oka.

(Demetri szemszöge)

- Alec mit csinálsz? Engedd el!
- Miért engedelmeskednék neked? Te sem hallgattál meg. Tennem kellett valamit.
- Heidi kiengedett?
- Sajnálom Dem! Bíztam benne! – Alec keze a feleségem nyakán pihent. Közelebb léptem ő hátrébb.
- Ha valaki a közelünkbe jön letépem a fejét. – megtorpantam.
- Alec, ez nem te vagy. Engedd el!
- Igen, már tényleg nem az vagyok, aki voltam és ezt csak neked köszönhetem. Te jutattál ide! Most pedig elmegyünk és nem jöttök utánunk, megértettétek? – hátrálni kezdett. – Nem akarom bántani, de megteszem.
- Hallgass rá kérlek, Demetri! – suttogta Heidi.
- Demetri, nem minden az aminek látszik! Ezt jegyezd meg jól! - Alec kihátrált vele az ajtón majd eltűnt a szemem elől.

- Most mi lesz? – kérdezte Chriss. – Utána megyünk?
- Nem! Én mindent megpróbáltam, hogy megállítsam. Elég volt, ha meg akar halni, akkor tegye. – mondtam és visszamentem a terembe. Nem fogja bántani, legalábbis remélem.

Aleckel való furcsa beszélgetésemen töprengtem.
- A románok mindent hallanak… - motyogtam. – Nem minden az aminek látszik… Nem minden az aminek látszik… - ismételgettem.
- Mi az Demetri? – kérdezte Viktor.
- Ez jelent valamit! Nem minden az aminek látszik… Hát persze! – csaptam össze a tenyerem. – Ez az egész csak színház! – felkacagtam a boldogságtól. – Csak színház!

9 megjegyzés:

  1. hehe:) ez jó lett. siess a kövivel!
    pux

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó lett :)
    Látom építed Tia és Benjamin kapcsolatát... :D
    És jó, hogy Logan vámpír lesz... :)
    Várom a folytatást!
    Puszi

    Alice^^

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Jaj de jó, hogy Logan is vámpír lesz. :):) Remélem, hogy nem esik majd baja, amikor átváltoztatják? Ugye nem hal meg?
    Tia és Benjamin nagyon édik. Hát igen ők összetartoznak. :):)
    A fejezet vége nagyon tetszett ez a ,, Csak színház! " olyan menő volt. ;);) Izgi, nagyon izgi.

    ui: Én azért szeretem Jeremyt, mert tök jópofa, aranyoska Hannával és a múltja is izgi. Mármint hogy félvér, és hogy félig Félix meg Gianna fia, szóval jól kitalált karakter. :):)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!
    Csak színház!!X'D
    ezt nagyon bírtam!!
    ügyi vagy!

    sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!!! :)

    Jaj, ez nagyon jó lett. Talán el sem hiszed, de több olyan dolgot is írtál, ami talán apróság és mások szeme átsiklik felette, de én egy zseniális idézetnek gondolom. :)

    Na mindegy sok a risza, itt a komi. :)

    Hú és ez igazán izgalmas volt. A sok szemszög is érdekes. Jó, hogy mindig váltogattad. Bár ez inkább filmes stílus... De leírva sem rossz. Te legalábbis kihoztad belőle a maximumot. :)

    A karakterek is jól megformáltak. Az érzelmeik - bár nem írod le őket túl részletesen - , de igen színesek. Jó sokat hagysz a képzeletre. Azért kicsit többet írhatnál, túl sok a párbeszéd - úgy imádlak olvasni, olvasnék még többet! :)

    Ó, és Logan vámpír lesz. Meg Tia is. Tetszenek egymásnak. Jaj, ez most nagyon tetszik, szeretem. Alec és Heidi is jók voltak. Ja és a végén a színház... Kicsit megijedtem, amikor felkacagott... xD Mármint ezt el is képzeltem! xD Szóval akkor azért ijesztő. Mármint, ahogy én képzeltem el. Ajj, már összezavarodtam. :)

    Azt hiszem inkább befejezem, mielőtt még több hülyeséget zagyválok össze itt neked. Persze előtte még muszáj megemlítenem, hogy szuper író vagy - ezt sose feledd! (De, ha elfelejted, szívesen emlékeztetlek. ^^) Ja és persze én is követelem a frisst! Na jó, csak várom! Ennyi! xD :)

    PáPá, Pusz:
    Crystal

    VálaszTörlés
  6. Ugye milyen jó hosszút írtam? *büszke fej* Na.. xD Szóval csak ezért írok:
    risza -> rizsa* xD
    Pont ezt hibázom el és pont így... Ajj! xD
    Mondjuk nem értem, téged másoltalak be, Te meg jól leírtad... Na asszem ez is életem egy rejtélye marad. Még egyszer pápá és puszi és sokszor ölellek és vigyázz magadra, még sokat szeretnélek olvasni. :)
    Crystal (még 1x... :))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen! :)
    Crystal: Majd próbálkozom kicsit részletesebben leírni az érzelmeket! :)
    Köszönöm a kommenteket! :)

    VálaszTörlés
  8. imádom olyan jó hát a vége az fenomenális nagyon várom a kövit :) BY:BECKY

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szuper lett!
    Logan is vámpír lesz, éljen!
    Alec és Heidi jól alakítottak.

    Puszi

    VálaszTörlés