2010. április 18., vasárnap

36. fejezett: Börtönben a Volturi???

(Alex szemszöge)

- Hogy börtönben van Jane? – nevettem, már majdnem a földön fetrengtem, amikor Arora néztem. Nem igazán tetszett neki a reagálásom. Megembereltem magam, de még mindig pukkadozva a nevetéstől felálltam. – Mester?
- Az volna a feladatod, hogy elmenj értük és letedd az óvadékot.
- Miért nem használja Viktor az erélyét?
- Mert nem akarom, hogy utána körözést adjanak ki rájuk.
- És miért csukták le őket?
- Kocsi lopás és, mert maffiozonak nézték őket.
- Ma... maffiozo? A kicsi Jane? Hát ez jó! – nevettem tovább a földön. – Indulok is Mester!
- Gianna odaadja majd a pénzt. De aztán nehogy téged is lecsukjanak!
- Nem fognak, Mester! Tudok én magamra vigyázni!

- Börtönben! Hát ez haláli! – nevetve mentem a kicsi lányhoz. – Szia Gianna édes.
- Szia Alex! Gondolom hallottad a hírt!
- Igen, szét is röhögtem magam! Na add a pénzt! Sietek, nehogy a kicsi Jane körözött bűnöző legyen, mert megszökött a börtönből. – nevetve vettem át a pénzt, felkaptam a köpenyem és már indultam is kifelé a repülőtérre.
A jegyem már el volt rakatva. Végre felszállt a gépem és már indultam is az én drága barátaim megmentésére.

(Jane szemszöge, másnap)

- Mikor ér már ide az a balfék! – morgolódtam.
- Nyugalom Jane! – húzott magához Viktor. – Ettől nem lesz jobb!
- Miért kellett megállnod azoknak a nyavalyás rendőröknek? – mutattam mérgesen Félixre.
- Úgyis felírták volna a rendszámot. Most nem mindegy!
- Ne Félixet hibáztasd! Nem ő találta ki, hogy kocsival akar menni! – állt fel Demetri.
- Végre a szemembe mered mondani! Te és a dagadék, - böktem feléjük. - mindig csak a hátam mögött beszéltek ki!
- Mert, ha a szemedbe mondja valaki, azzal szörnyű kínok között végzel! – kiabált velem Demetri.
Felálltam és már éppen használni akartam az adottságom, amikor Viktor közénk állt.
- Nyugodjatok meg! Nem itt kéne egymásnak menni! – állt közöttünk a szerelmem. – Jane kérlek! – súgta a fülembe.
- Rendben! – leültem és Dem is velem szemben. Chrissre néztem, aki fejére húzta a csuklyáját és nem szólt egy szót se. – Mit csinálsz Chriss?
- Tessék? – nézett rám úgy, mint akit az álmodozásából keltettek fel.
- Mit csinálsz?
- Csak gondolkodom! – már megint maga elébámult és hallgatásba burkolózott. Dörgés, majd egy méretes villám cikázott át az égbolton.
- Mára szép időt mondtak, haver! – lökte meg Félix.
- Sajnálom! – az ég felé emelte a tekintettét és kitisztulhatott az ég, mert már nem hallottuk a vihar csapkodását.
- Mi a baj Chriss? – indult el felé a szerelmem.
- Semmi! Semmi az égvilágon! – hárított. – Nem akarok róla beszélni! – tette hozzá súgva.
- Figyelj, nekünk mindent elmondhatsz! Már egy család vagyunk, nem adjuk tovább senkinek. – mondta Viktor, de visszatért mellém.
- Van egy titkom… Egy titok amiről senki se tud… De Lucy bármelyik pillanatban megtudhatja és… - ebben a pillanatban Alex lépett be.

- Ó, itt vannak az én madárkáim! – gügyögte nekünk.
- Csak nem változékony az időjárás? – kérdeztem, amint megláttam. Tetőtől talpig csurom víz volt.
- Chrissnek rossz kedve volt? – kérdezte.
- Csak gondolkodott, amit te nem szoktál! – közben kiengedtek minket a börtönből.
- De többet, mint te drága Jane! – hajolt közel hozzám. – Biztos úr! – vámpír sebességgel fordult el. – Ugye elfelejthetjük ezt az incidenst? – valamit a rendőr kezébe nyomott.
- Ő… Tudja ezt nem igazán szabadna… - Viktor koncentrálni kezdett. – De végül is miért ne! Maguk is jól járnak és én is. Menjenek csak! Nem fogja önöket zaklatni senki.

- Jó voltál Viktor! – gratulált neki Alex. – Nem hittem, hogy elfogadja!
- Nem is fogadta volna el! Jobb így!
- Vádat akartak emelni ellenetek! Ezért kellett lefizetnem! Aro nem örült volna!
- Ha bárkinek elmondod, hogy mi történt itt! – fenyegetőztem.
- Már úgy is tudják! Úgy se merik majd felemlegetni!

(Viktor szemszöge)

- Chriss! – futottam felé.
- Tessék?
- Amit elkezdtél mondani… Tudod a titkodról, ha gondolod, én szívesen…
- Nem! – kiáltott. - Ő… vagyis… Nem fontos! Lényegtelen! – gyorsabb tempóra váltott és ott hagyott.
Valami nincs rendben! Chrisst még nem láttam ilyenek. Egy titok! Valami borzasztó dolog lehet, ha még Lucynek se mondta el.
Az ő érdekében remélem, hogy nem mástól tudja meg a húga!

3 megjegyzés:

  1. Hát ez eszméletlen volt. XDXDXD
    Akkorát nevettem, hogy szó szerint lefordultam a székről. :D:D
    Már a címe is ígéretes volt, de hát maga a fejezet története??? OMG
    Imádtam.
    Annyira bírom, hogy ilyen humorosan írsz. Ez egy igazán pozitív tulajdonság. :) :)
    De vajon mi lehet a titok????
    Hmhmhmh
    Nagyon várom a folytatást. :)
    Pusziiii

    VálaszTörlés
  2. Még most is nevetek.Áá ez a börtönös rész szuper lett.
    Milyen titka lehet Chrissnek?
    Jaj már nagyon várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! :)
    Örülök, hogy tetszett! És, hogy jót nevetettek! :)

    VálaszTörlés