2010. április 27., kedd

40. fejezet: Nem kívánt látogató

(Lucy szemszöge)

- Alec! – szóltam neki rémülten.
- Tessék?
- Ez az az erdő, ami benne volt az álmomban. Menjünk vissza Volterrába és hozzunk erősítést.
- Nem!
- Alec, de bajod…
- Nem és kész! – közelebb jött hozzám és a fülembe súgta. – Úgy fogsz csinálni mindent ahogy mindig is megálmodtad.
- De akkor te meghalsz! Azt pedig nem engedem.
- Te túl éled és ez a fontos.
- Alec!
- Szeretlek Lucy! – súgta és megcsókolt. Olyan szenvedélyesen, mint még soha.

- Rendben búcsúzkodjatok csak!
- Vladimír! Stefen! – fordult meg Alec.
- Régen láttalak Alec. Hiányoztál! – ebben a pillanatban két erős újszülött fogott. Pont, mint az álmaimban.
- Eressz te büdös, dagadt vámpír! – kiáltottam rá az egyikre.
- Ó, a kicsi Lucy! Már olyan a híred, mint a férjednek. Főleg a orosz vámpírok kiirtása óta.
- Honnan tudsz róla?
- Elég pletykás ez a vámpír világ! Tudod ha valaki 4000 éve él a földön, elég jó kapcsolatokat tud kialakítani.
- Hagyd Lucyt! Engem akarsz vagy tévedek?
- Nyugalom Alec! Mindent a maga idejében. Csak szépen sorba! Legutóbb nem volt időm szemügyre venni a feleséged. Csinos darab! – simította végig az arcom. Alec torkából állatias morgás hördült fel. – Nyugalom! Sokat stresszelsz mostanába. Érzed a véged?
- Csak engedd el őt!
- Nyugi nem esik baja, ha jól viselkedsz, persze. Én csak a feleségem gyilkosát akar a pokolba küldeni.
- Akkor le vagy maradva Vladimír!
- Lucy! – kiáltott rám Alec. Tudta mi a tervem. Közelebb jött, mire őt is lefogta két vámpír. – Kérlek ne!
- Hogy érted ezt? – nézett rám kíváncsian a román.
- Nem Alec ölte meg a feleséged!
- Ne, Lucy! Kérlek!
- Hanem én voltam! – felszegtem a fejem. – És újra megtenném! – Vladimír szemét forgott mérgében, fujtatott. Azt hittem nekem ugrik, de Stefan rátette a kezét a vállára. Amitől lenyugodott. Majd újra mellém lépett és felpofozott.
Térdre rogytam, de felráncigáltak a földről.
Alec próbálta kirángatni magát az újszülöttek kezéből, de nem ment neki.
Vladimír megfogta a karom és középre ráncigált.
- Engedd el! – morogta Alec.
- Ááá! – emelte fel a mutató ujját Vladimír. – Én nem tenném, mert Lucy abban a pillanatban meghal.
- Engedj el vagy megtudod milyen érzés lehet roston sült vámpírnak lenni! – néztem a szemébe. – De legalább újra láthatnád a feleséged! – felpofozott megint. De már kezdem megszokni, engem imádnak felpofozni.
- Ne hergeld, kérlek! – hallottam Alec kétségbe gondolait. – Hallgass rám! Most az egyszer!
- Alec megküzdhet érted! Ha győz elmehettek, de ha én győzök te meghalsz és Alec egyedül marad. Majd megtudja milyen lehet nekem. – Alecre nézett. - Ja és még egy feltétel. Nem használhatod az erőd, mert Lucynek azonnal vége. – visszalökött az újszülöttek kezében.
- Rendben! – mondta Alec. – Csak hagy mondjak valamit Lucynek.
- Csak tessék! – intette felém Vladimír.

- Úgy sajnálom! Azt hittem, ha elmondom téged elenged! – mondtam amint közelebb lépett.
- Sshh! – tette az ujját a számra. – Ha nem nyernék ma… Akkor is követni foglak, akár a halálba is. – végig simította az arcom, majd megcsókolt. – Szeretlek!
- Én is szeretlek! – tudtam ez lesz életem legutolsó napja. Alec nem győzhet. Sohasem győzött, az álmaimban nem. – Alec! – szóltam utána. – Csalni fognak, nem győzhetsz! 5 vámpírral egyszerre nem küzdhetsz! – Alec csak mosolygott rám és visszasétált a tisztás közepére. Egy fog engem lefogni, a többi pedig mind Alecre támad majd és én semmit se tehetek. Már majdnem sírva fakadtam, amikor az egyik fogva tartóm összeesett a fájdalomtól, a másiknak pedig külön életet élt a keze.

Megremegett a föld. A velem szemben álló két vámpír helyén Chriss és Demetri állt már, éppen széttépték őket.
Elégettem az összes újszülöttet.
Stefan le akart lépni, de Jane eléállt.
- Hova, hova? – mosolygott rá. Alec és Vladimír még mindig farkas szemet néztek, annyi különbséggel, hogy már Viktor is ott állt Alec mellett.
- Tűnjetek el Vladimír, még szépen mondjuk! – sétált feléjük nyugodtan Demetri.
- Találkozzunk még! – fordult meg Vladimír.
- Várni fogunk titeket! – kontrázott Chriss.
- Tűnés! – kiáltotta Viktor. Alec mellé futottam és átöleltem. Nevetve felkapott és megsergetett.
- Köszönjük! – mondta már Deméknek. – De honnan tudtátok?
- Vladimír árulta el. – mosolygott Chriss.
- Micsoda? Ezt nem értem! – ráztam a fejem.
- Őrjáratozás közben láttam egy vámpírt. Kb. egy órája. Utána futottam, de eltűnt. Először nem is szóltam senkinek. Totál kiment a fejemből. Majd Dem közölte velem…
- Közöltem, hogy elmentetek elintézni egy vámpírt…
- Én meg mondtam, hogy láttam egyet Volterra mellett…
- A vámpírleírásából rájöttünk, rájöttem – büszkélkedett Dem. – Hogy Vladimír az. És rögtön tudtam mit akar. Így utánatok jöttünk.
- Köszönjük! – öleltem végig mindegyiket.
- Semmiség Lucyke! De jobban vigyázatok magatokra! - mondta Dem.
- Mi lett volna velem, ha elveszítem a most megtalált nővérem. - ölelt meg Chriss. Egy puszit nyomtam az arcára és visszaindultunk Volterrába.

5 megjegyzés:

  1. Szia,
    Úristen!Az elején majdnem szívinfarktust kaptam hogy valamelyik meghal.
    Amúgy nagyon jó lett.
    és tök jó az új alec kép

    VálaszTörlés
  2. Szia Szilvi!
    Jaj ez szuper lett!
    Olyan szívbe markoló!
    Azt hittem szegény Alec tényle gmeghal, de azért bíztam benned, hogy nem tennél ilyet! :)
    Köszönöm, hgoy megírtad, élmény volt olvasni! :D
    Puszi: Crystal ^.^

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Jól esik a dicséret! :)
    Azért szívinfartust ne kapjatok olvasás közben! :) :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. OMG. :)
    Isteni lett, Isteni lett.
    Én is azt hittem, hogy Alec meg fog halni. :(:(:(
    Miközben olvastam azin drukkoltam magamban, hogy ne ne ne ne.
    Ám amikor Demék megjelentek már megnyugodtam. :) :) Huh.
    Azon meg megint jót nevettem, hogy Demetri büszkélkedett a végén, hogy ő jött ám rá Vladimir kilétére. :D
    Áhhh szuper jó lett, mint mindig. :) :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Klau!!!! :) És ide is kiírom: SOK SIKERT JÖVŐ HÉTEN! :)

    VálaszTörlés