2010. május 22., szombat

3. fejezet: Cullenéknál

Sziasztok!
Tudom úgy volt, hogy holnap hozom, de ma megírtam és holnap lehet, hogy nem lenne időm feltenni. Remélem nem gond, hogy előbb érkezett! ;P
Puszi! Jó olvasást!

(Lucy szemszöge)

A repülőn ültünk. Charlie már két órája csak kifelé bámul az ablakon. Nem szól hozzám, még Félixhez sem. Pedig mindent megtett azért, hogy felvidítsa a lányom.
Anno velem is ugyanez történt, csak én saját akaratomból hagytam el a családom. Megrohantak az emlékek. Újra éreztem, hogyan dobban meg a soha sem dobogó szívem, amikor Alec először megcsókolt. Felszínre tört az is, amikor Chrissel megtaláltuk egymást. Az a sok harc, a románok elleni háborúskodás.
Nem olyan régen, pár hete, talán. Viktorral sétálgattam, amikor fiatal román katonákat találtunk. Az volt a feladatunk, hogy információkat gyűjtsenek rólunk. De túl közel merészkedtek az emberekhez és nem bírták ki. Tíz volterrai polgárt öltek meg, mikor rajuk találtunk egy bárban az éjszaka kellős közepén. A bár leégett, a rendőrség gyújtogatókat keres, de persze nem fog találni.
Félix szólongatott és bökdösött.
- Lucyke! Lucy itt vagyunk! – értetlenül néztem rá. – Megérkeztünk Seattlebe.
- Ó! Elgondolkoztam! – mondtam, majd felálltam és lesétáltam a repülőről. – Fussunk vagy taxival menjünk?
- Taxi! – kiáltotta Charlie és már meg is állt nekünk egy. Jól végig mérte a lányom, a gondolatait inkább kizártam az elmémből. Charlie egy aprócska farmer nadrágban és egy mélyen kivágott fehér felsőben volt, csak a fekete volturis köpeny takart valamit. Bár a bőre nem csillog, de amint Alec meglátta, hogy hogyan jön, azonnal ráadta a köpenyét. És azt mondta: - Nem gondolod, hogy ruha nélkül kiengedlek az utcára!
- Van rajtam ruha! – panaszkodott Charlie.
- Ez? Ez nem ruha!
- De apa! – nyafogott Charlie.
- Vagy ez vagy átöltözöl!
- Rendben! – morogta Charlie, majd átölelte az apját. Még mindig ezen az emléken mosolyogtam, mikor a taxi leparkolt a Cullen ház előtt.

Már az egész Cullen család minket várt. Nessie rohant elénk és megölelte Charliet, a lányom visszaölelt, de inkább csak kényszerből, mint örömből. Még mindig játszotta a sértődött kislányt. Üdvözölte az összes Cullent, majd bement a lakásba.
- Melyik az én szobám? – kérdezte.
- Gyere, majd én megmutatom! – ajánlkozott Nessie.
- Nem kell! Csak mondjátok meg! – utasította el.
- Charlie! – morogtam.
- Most mi van?
- Semmi gond, Lucy! – mondta Esme. – Az emeleten a második jobbra.
- Na végre! – sóhajtott és felindult a lépcsőn.
- Charlie! – szóltam utána. Kelletlenül megfordult.
- Köszönöm! – mondta gúnyosan, majd felcsoszogott a szobájába.

- Sajnálom! – mondtam.
- Semmi gond! Majd megenyhül! – ölelt át Esme.
- Felviszem a csomagokat! – mondta Félix.
- Segítek! – ajánlotta Edward és eltűntek a lépcsőn.
- Előre is bocsánatot kérek mindenért, amit tenni fog. – hajtottam le a fejem.
- Ezen ne fájjon a kicsi buksid, Lucy! – mondta Emmett – Jól megleszünk mi!
- Menjünk bentebb! – mondta Carlisle és elindult befelé. Közben Edwardék is visszatértek. A kanapén ültünk és meséltünk egymásnak.

- Amikor nálatok jártunk, Caius azt mondta meghalt a felesége. – mondta Alice. – Megkérdeztem Arot, de nem volt hajlandó elmondani. Azt mondta kérdezzelek téged. Nos?
- Athenodora… - sóhajtottam. – Azután történt, hogy itt jártunk Nessie miatt. Behívatott a szobájába, mert beszélni akart velem. – emlékeztem.

- Lucy! Beszélhetnék veled?
- Persze! – léptem be az ajtón.
- Azért hívattalak, mert nekem nincs személyi testőröm.
- Igen.
- Szóval… Szeretnélek megkérni, hogy ezt vállald el. Mit mondasz?
- Persze, rendben.
- Most megyek?
- Hová, ha szabad tudnom? – kérdeztem. – Ha rám tartozik, persze. – tettem hozzá gyorsan.
- Sétálni. – mosolygott.
- Rendben, egy pillanat csak ezt a könyvet felviszem a szobámba. Mindjárt jövök.
- Lucy! – fogta meg a vállam. – Olyan helyekre gondoltam, hogy elkísérsz majd, ahol veszély fenyeget. Pár virág a réten nem éppen életveszélyes.
- Bármikor erre tévedhet egy csapat vámpír, akik szívesen megölnének. Volturi vagy.
- Egyedül megyek, és erről nem nyitok vitát. – förmedt rám.
- Igenis!

- Emlékszem milyen megalázónak éreztem. Akkor kaptam meg a feladatot és már is meggátolnak a teljesítésében.
- És azután? – türelmetlenkedett Alice.
- Aztán…

Felmentem a szobámba és mérgelődtem magamban. Álomba zuhantam, megint a jövőt álmodtam meg. Athendora egy réten sétált, majd öt vérfarkas támadott rá.
Felugrottam, mint akit leöntöttek vízzel és száguldottam ki a rétre. Heidit is magammal sodortam úgy siettem.
- Csak érjek már oda! – mondtam magamban. – Gyorsabban! – olyan lassúnak tűntem, mint egy ember.
Mikor végre megláttam. Ott volt az öt vérfarkas és Athendora. Kettőt már megölt, de aztán vele végeztek. Nem értem oda időben.
Mikor visszatértem a jelenbe éreztem, hogy a szemem könnyes.
- Furcsa volt, mivel már égett egy máglya, de öt farkas nem hiszem, hogy tud tüzet gyújtani. A másik hárommal én végeztem. Caius ezek után őrült meg.
- Sajnálom! – tette a kezét a vállamra Alice.
- Semmi gond! Túl vagyok rajta! – mondta, majd felálltam és az ablakhoz sétáltam.
- Meddig maradtok még?
- Pár órát, aztán tovább megyünk. Sürget az idő.
- Bár, nem szívesen csatázzunk, - morfondírozott Carlisle –de, ha végképp nem tudjátok elkerülni a csatát, ránk számíthattok. – lépett mögém.
- Köszönjük, de már ez nagy segítség, hogy vigyáztok helyettünk Charliera. Nem akarlak titeket belekeverni. – megöleltem Carlislet. Csengettek és Alice rohant kinyitni az ajtót.
- Sziasztok! Olyan régen találkoztunk! – jelent meg az ajtóban Seth.

8 megjegyzés:

  1. első!
    jaj de jó lett !már nagyon várom a folytit
    ügyi vagy

    na puszika

    VálaszTörlés
  2. hmm nagyon jó lett.:).
    szóval ebből az akar kisűlni hogy aro volt?:S:).
    charlie még sértődött de remélem majd megbékél.:).
    várom a folytatást.:D.
    pusz.(L).
    Jeni.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! :)
    Aro volt? Hát én azt nem tudhatom! :D

    VálaszTörlés
  4. szia
    Nagyon jó lett
    Kicsit fura elképzelni Alecet mint apuka
    Remélem Charlie megbékél majd idővel
    Eni

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Hozzám se érkeznek komik, de ettől még én írogathatok. Na nem akartam ezt szó nélkül hagyni, viszont én nem pár szavas kommentre gondoltam, hisz megérdemelhetnél végre egy hosszabbat is.
    Charlie szerintem aranyos volt, a durcás kisgyerek szerepében, bár szó mi szó: sajnáltam szegény Nessie - t ls minden Cullent - hisz olyan szívesen fogadták őket; Alec, mint apuka... Hmmm, hát ez elég érdekes, én kissé bele tudtam élni magam, egész jó. :)
    A visszaemlékezés nekem kicsit túl gyors és hirtelen volt, csak úgy kapkodtam a fejem, mert nagyon fordulatos volt az egész: szegény Athenodora, hát végülis az ő hibája, nem kellett volna ilyen gőgösen viselkednie, szegény Lucyt ez miatt sajnáltam. :(
    Lelőtted ugyan a poént azzal, hogy Seth, de nem lehet mindnekinek húzni az agyát, ahogy én galád módon teszem - elsimerém, nagyon szuper, hatásos, nekem tetszik! :D
    Na szóval csak így tovább, remélem nem haragszol a hosszú komi miatt, sőt remélem, hogy örülsz neki, mert szívből írtam neked - tényleg: láttam, hogy keveset kommentelnek és biztosra vettem, hgoy ez elszomorít téged.
    Ennyi lett volna, várom a következő részt! :D

    Puszi: Crystal ^.^

    VálaszTörlés
  6. Szia. :)

    Nagyon - nagyon szuper rész lett. :)
    Alig várom már, hogy Seth és Charlie találkozzanak. :P :P Biztosan kitalálsz majd valamit amivel úgy meglepsz minket. :) :)
    Athenodora halála nekem először nem is volt gyanús, aztán amikor olvastam a kommenteket leesett, hogy talán ki lehet a tettes. :D:D
    Nagyon várom a következő részt.
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Jaj nagyon jó lett! :D
    Olyan aranyos Lucy^^
    Szegény Athenodora...
    Szuper lett, várom a folytatást!
    Puszi,

    Alice ;)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! :)
    Crystal: Örülök a hosszú kommentárnak, de mind jó. A rövid is ugyanolyan nagy öröm.

    VálaszTörlés