2010. május 8., szombat

44. fejezet: "Lucy te meg mit csinálsz ott bent?"

Tarám!!! :) :)
Sziasztok!
Hoztam neketek frisst! Már csak két feji van hátra vagy is egy, csak két részben! :)
Az első részt megkapjátok holnap, ha kommiztok, ha nem akkor hétfőn.
Ezt a fejit pedig egy friss, de nagyon ügyes töri íronak Natalienak ajánlom! :)
Puszi! :)


(Gianna szemszöge, 2 hónappal később)

- Rendben Félix megvarrom!
- Ó, köszönöm. Tudod, hogy én nem értek a tűkhöz. – mondta és egy puszit nyomott az arcomra, majd elrohant.
- Férfiak! – sóhajtottam, épp be akartam lépni a konyhába, amikor valaki a nevemet kiáltotta.
- Gianna! Gianna stop! Stop, stop, stop! – kiabált nekem Alec és elém nyargalt.
- Már rég megálltam. Mi van már?
- Bocsi! Rendelnél nekem egy csokor virágot, ha bent jársz a városban? – nézett rám kiskutya szemekkel.
- Persze! – sóhajtottam.
- Valamit, ami tetszene Lucynek! Én nem értek hozzá, de bízok benned. – kaptam még egy puszit az arcomra. – Köszi!
- Oké! Még valaki valamit? – kiáltottam el magam.
- Igen én! – fordult be Demetri és megállt előttem.
- Igen?
- Heidi üzeni, hogy holnap 2-kor mentek vásárolni. Azt is hozzá tette, hogy már teljesen elhasználódtak a ruháid. Azt hiszem vagy valami ilyesmi. Vagy 3-kor? Ó az istenit, elfelejtettem.
- Kezdesz szenilis lenni Dem! – húztam.
- Haha, nagyon vicces! Mindegy majd még visszajövök.

- Ha én nem lennék! – csóváltam a fejem. – Itt van ez a sok hallhatatlan és még varrni se tudnak. Arról már ne is beszéljünk, hogy mindent elfelejtenek. – léptem végre be a konyhámba. – Hú, de éhes vagyok! – sóhajtottam, elindultam a hűtőhöz, de megtorpantam. Csak egy fenék látszott ki belőle. Közelebb léptem és rájöttem kihez tartozik. – Lucy te meg mit csinálsz ott bent?
- Gianna! – ugrott a hűtőből. – Aúú! Ne ijesztgess most miattad bevertem a fejem. – indult el az ajtó felé.
- Lucy!
- Igen? – fordult meg kelletlenül.
- Mit csináltál ott? Te megetted az ebédem? – vettem ki a ma reggel nagy nehezen beszerzett sült csirkém maradványait.
- Hogy én? Emberi kaját? – mentegetőzött. – Na jó, én voltam. Bocsi megyek és hozok másikat.
- Hagyd csak, majd rendelek pizzát. – legyintettem és már nyúltam is a telefonért, de – Várj csak te eddig nem ettél emberi ételt! Mi van veled?
- Hát… tudod… jelenpillanat fogalmam sincs. Rendelnél nekem is? Vagyis mi a fene van velem? Őő, sonkásat kérek, jó sok sajttal. – én pedig mondtam utána.
- Mindjárt hozzák!
- Majd én elmegyek a futár elé gyorsabb vagyok! – mondta és már ott sem volt.

- Na szép! Fejetetejére állt a világ! A vámpírok megeszik a kajámat. Hát sosem hittem, hogy ilyen gonddal kell szembe néznem. – morogtam.
- Milyen gonddal kell szembe nézned? – kérdezte hirtelen Chriss.
- Ő… izé… Gond? Milyen gond? Halálra rémisztettél, kopoghatnál is néha.
- Bocsi, majd legközelebb. Demetri kért meg, hogy szóljak kettő.
- Mi kettő?
- Azt nem tudom, de kettő.
- Ja, a vársárlás! – ugrott be és a homlokomra csaptam.
- Figyelj csak! Nem láttad véletlenül a fekete semely ingemet?
- A folyosón a második fogason. Ma hoztam a tisztítóból.
- Imádlak Gianna! – puszilt meg ő is.
- Tudom! – sóhajtottam.

- Itt a pizza! – lépett be Lucy. – Chriss! – lepődött meg.
- Te ennyit eszel? – nézett rám Chriss. Lucyre néztem, a kérlelő szemeibe.
- Miért zavar? Nem lehetek farkas éhes?
- A farkasokat csak ne emlegessük, de tőlem! Csak aztán el ne hízz! – kacsintott rám.
- Afelől nem kell aggódnod! Gondoskodtok ti arról.
- Aha, - mondta értetlenül - most megyek! Sziasztok!

- Köszönöm Gianna! Nagyon hálás vagyok!
- Alec se tudja mi?
- Nem igazán! – mondta szégyenkezve.
- Várj egy picit! Te etted meg a tegnapi csoki tortámat is, igaz?
- Nagyon finom volt! Majd veszek másikat, ígérem! – sajnálkozott és beleharapott a pizzába.
- Mindegy! Legalább nem hízok el!
- Ne is törődj Chrissel nincs rajtad semmi felesleg!
- Köszi! Nem akarod elmondani Alecnek?
- De majd igen! De csak aggódna! Nincs semmi bajom, csak rájöttem, hogy finom az emberi kaja.

- Mi a finom? – lépett be Félix és Alec.
- Gianna szerint a pizza! – lökte elém Lucy az egészet.
- Igen, imádom őket! – improvizáltam. - Micsoda illata van! – erre a kijelentésemre a két fiú grimaszt vágott.
- Te tudod! – jegyezte meg Alec.
- Mióta eszel ennyit drágám? – jött közelebb Félix és az ölébe ültetett.
- Hát nem tudom pontosan. Mindig ennyit ettem. – próbáltam magyarázkodni. Alecnek már szintén az ölében ült Lucy. – És ti miért jöttetek? – próbáltam terelni.
- Csak a köpenyemért, de látom korán vagyunk még. De Gianna biztos nem vagy beteg olyan furcsa vagy. – aggódott a szerelmem. – Nem vagy véletlenül…
- Ne mond ki Félix! – rivallt rá Lucy. – Nekem falaz, azért furcsa. – ugrott fel Alec öléből.
- Miért? – lépett utána a férje.
- Az egyik doboz pizza az enyém! – Alecnek leesett az álla. Még vicces is lett volna, ha mások a körülmények. – Jól vagy? – kérdezte Lucy félénken. Alec nem válaszolt csak nézett maga elé hosszú percekig.
- Igen, csak meglepődtem. – rázta meg a fejét, mintha attól felébredne valami álomból.
- Jól értettem, hogy emberi kaját eszel? – kérdezte Félix.
- Igen! – sóhajtott Lucy.
- Csúcs! – örvendezett a szerelmem.
- Miért csúcs? – kérdeztem.
- Mert megnyugodott, hogy nem csaltad meg egy emberrel. – mondta Lucy.
- Te ezt feltételezed rólam?
- Az emberi nők sokat esznek, ha terhesek. És azt hittem, hogy meguntál várni. – suttogta. – Haragszol?
- Nem! – csókoltam meg.
- Várjunk csak akkor te csaltad meg Alecet egy emberrel? – nézett Lucyre.
- Félix! – szóltam rá.
- Nem, dehogy. – mondta Lucy. – Nem feküdtem le még senki mással.
- Tudom! – lépett hozzá közelebb Alec.
- Arra gondoltam, hogy elmegyek Carlislehoz, hátha van valami ötlete.
- Veled megyek! – ölelte át a feleségét.
- Megtennétek, hogy nem mondjátok el senkinek se a látogatásunk célját?
- Persze Lucy! Nem mondunk senkinek semmit, de Arot nem tudjuk kicselezni. – mondtam.
- Sietünk vissza! Hátha addig nem kutakodik. Megyek és beszélek is vele.
- Veled megyek!
- Rendben! – kézen fogva kisétáltak a konyhámból és Arohoz vették az irányt.
- Látod, ha átváltoztatnál, nem kéne az ilyesmiktől félned, mint az, hogy megcsallak! – néztem Félixre.
- Ennyi kockázatot megér az, hogy ember maradj.
- Hajthatatlan vagy! – sóhajtottam fel.

5 megjegyzés:

  1. Szió. :)

    Nagyon tetszett ez a fejezet is.
    Félix és Gianna olyan aranyosak voltak. :)
    Demetri meg vicces, mint mindig. ;)
    Van ám egy tippem, hogy Licy miért eszik emberi kaját???? Húúúúha
    Remélem, hogy lesz második rész, mert ha itt abbahagyod én megőrülök. :P
    Szóval kérlek szépen *boci szemek* folytasd majd, létsziiiiiiiiiii.
    Várom a kövi részt.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Licy= Lucy
    Bocsi, hogy elírtam

    VálaszTörlés
  3. szia
    nekem fogalmam sincs Lucy miért eszik ember kaját?Gianna az ember és mégis mindent neki kell észben tartania.
    Gianna és Félix olyan cukik

    VálaszTörlés
  4. istenem imádlak
    a kövi fejimet neked küldöm
    nagyon jó lett sokat nevettem rajta


    puszillak

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszönöm szépen lányok!:)
    Klaudya: Van egy sejtésem, hogy jól sejted!XD Kicsit zavaros!XD De majd meglátjuk! :)

    VálaszTörlés